Veelgestelde vragen

Eén werkdag voor het bezoek ontvang je van ons een sms met een indicatie van het tijdstip van onze komst en kun je online de tijdsindicatie terugvinden.


Heb je al een afspraak voor levering en wil je deze wijzigen? Dat kan hier

Als je mobiele telefoonnummer niet bij ons bekend is, ontvang je deze indicatie via e-mail.

Deze service bieden wij enkel bij de producten waarbij de montage inbegrepen is, of extra is bijgekocht. Bij onduidelijkheid wordt je geadviseerd om met ons contact op te nemen en de mogelijkheden te bespreken.

kosbedden voert gedurende het jaar verschillende soorten acties. Alleen bestellingen, die tijdens de actieperiode worden afgesloten komen in aanmerking voor de actieprijs. Ook geldt het actieaanbod alleen voor de artikelen in de omschreven maten van het actieaanbod. Bekijk voor onze huidige aanbiedingen de aanbiedingenpagina

Misschien is de korting niet van toepassing op het product van je keuze. Op de aanbiedingenpagina is terug te vinden wat de actievoorwaarden zijn.


Gaat het om een unieke kortingscode?
Deze is niet te verzilveren op een bestelling met een lager bestelbedrag dan de waarde van de code.


Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken, per bestelling kan er één kortingscode worden verzilverd.

Bij een online bestelling heb je de volgende betaalmogelijkheden:

 

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, MasterCard, American Express, Maestro, CartaSi, Cartes Bancaires)
  • Klarna – Achteraf betalen
  • Bancontact
  • Giropay
  • KBC/CBC
  • Belfius

Andere vraag?

Staat uw vraag hier niet bij? Vul dan onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.