- Home /
- Bladzijde
Service en Garantie
Voor alle producten die je online bestelt, geldt dat je het recht hebt de koop voor ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. Je ontvangt dan het reeds betaalde aankoopbedrag terug. Na ontvangst van de artikelen geldt dat je het recht hebt om de koop binnen veertien werkdagen na ontvangst te ontbinden. Bekijk hiervoor de Algemene Verkoopvoorwaarden.
Bij ieder product is aangegeven of het gemonteerd wordt bij levering. Is dit het geval? Dan kun je gebruikmaken van de zichtgarantie tot het moment dat het artikel uit de verpakking gehaald en gemonteerd wordt. Na montage komt de zichtgarantie te vervallen.
Voor alle overige producten geldt dat je het recht hebt om de koop binnen veertien werkdagen na ontvangst van de artikelen kosteloos te ontbinden. In de Algemene Voorwaarden lees je de volledige voorwaarden.
Service
Bij kosbedden sta jij als klant centraal. Wij stellen alles in het werk om je een heerlijke nachtrust te bezorgen. Op onze website vind je veel informatie over onze producten en service. Heb je een vraag? Of ben je onverhoopt niet tevreden over een product of onze service? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Samen kijken we dan naar een passende oplossing.
Heb je hulp of advies nodig? wij staat voor u klaar!
Garantie
- Een garantietermijn bij boxsprings van tien jaar, tenzij anders vermeld bij de product specificaties
- Een garantietermijn bij accessoires van twee jaar, tenzij anders vermeld bij de product specificaties
- Een garantietermijn bij matrassen en toppers van twee jaar, tenzij anders vermeld bij de product specificaties
- Een garantietermijn bij overige artikelen van standaard een jaar, tenzij anders vermeld bij de product specificaties
- De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
- De garantie geldt alleen voor producten die bij ons zijn aangeschaft
- Bij gebreken aan het product heb je recht op een gratis reparatie of vervanging van het product
- Zichtbare gebreken dien je zo snel mogelijk na levering, schriftelijk bij kosbedden te melden
- Niet zichtbare gebreken dien je zo snel mogelijk, na het ontdekken, schriftelijk bij kosbedden te melden.
Een klacht kun je indienen door een email te sturen naar info@kosbedden.nl. We willen je vragen de originele factuurgegevens, en indien mogelijk een digitale foto waarop de klacht duidelijk zichtbaar is, toe te voegen.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of onze eigen garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Let op: matrassen, toppers en kussens kunnen we vanuit hygiënisch oogpunt niet terugnemen zodra deze uit de verpakking zijn gehaald. Wij adviseren daarom om een matras/topper eerst te controleren in de plastic verpakking. Mocht het niet bevallen, dan is retourneren uiteraard geen enkel probleem.